loading...

مقاله

فروش دوربين مدار بسته

بازدید : 38
سه شنبه 24 خرداد 1401 زمان : 18:36

اگر بعد از مدت‌ها هوس سفر کرده‌اید و دوست دارید به جزیره‌ی کیش سفر کنید، ما در سایت کیش‌آنلاین به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید اقامت راحتی در جزیره‌ی کیش داشته باشید.

شما می‌توانید در اوقات فراغت خود، جزیره‌ی کیش را با خودروهای آخرین قیمت بگردید و هم از دیدن جاذبه‌های جزیره‌ی زیبای کیش لذت ببرید و هم لذت رانندگی با یک خودروی لوکس را بچشید. برای اینکه بدانید چگونه باید در جزیره‌ی کیش خودروهای روز دنیا را اجاره کنید، با ما همراه باشید.

اجاره‌ی ماشین هفت‌نفره در کیش

جزیره‌ی کیش، جزیره‌ی تفریح‌های جمعی است. اگر با دوستان یا خانواده‌تان به نگین آب‌های خلیج فارس سفر کرده‌اید و قصد دارید با یک ماشین هفت‌نفره و آخرین سیستم، سرتاسر جزیره را بگردید، می‌توانید به کیش آنلاین اعتماد کنید و به‌راحتی مراحل اجاره‌ی ماشین در کیش را انجام دهید.

بسیاری از افرادی که به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنند ممکن است در فصل گرما نسبت به گرمای جزیره حساسیت داشته باشند و نتوانند از هتلشان برای دیدن جاذبه‌های کیش بیرون بیایند. اجاره‌کردن یک خودروی آخرین سیستم با تمام امکانات مورد نیاز می‌تواند در تمام مدت اقامت شما، همپای شما باشد و با سیستم سرمایش پیشرفته‌اش، مانع از آزار شما شود.

شما با استفاده از خدمات کیش‌انلاین می‌توانید به‌سادگی از اجاره‌ی ماشین در کیش لذت ببرید. خودروهایی که در کیش‌آنلاین قابل اجاره‌دادن هستند، شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.

کادیلاک اسکالید: اگر با خانواده یا دوستانتان به کیش آمده‌اید، می‌توانید با پرداخت تنها 2 میلیون و پانصد هزار تومان برای 24 ساعت یک خودروی کادیلاک اسکالید را اجاره کنید و از اجاره‌ی ماشین در کیش لذت ببرید. این خودروی لوکس وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسبی برای کیش‌گردی شما و عزیزانتان است.

مازراتی گرن توریسمو: گشتن با یک خودروی سانروف در جزیره‌ی کیش نیز یکی از لذت‌هایی است که معمولا برای بسیاری از مسافران محبوب است. شما می‌توانید پس از اقامت در جزیره‌ی کیش خودروی مازارتی گرن توریسمو را برای مدت یک روز یا چند روز اجاره کنید. شما باید برای هر 24 ساعت اجاره‌ی مازراتی گرن توریسمو مبلغ 4 میلیون تومان بپردازید و از مزایای سرویس اجاره‌ی ماشین در کیش ما لذت ببرید.

مینی کوپر: ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به‌دنبال رانندگی با یک خودروی استثنایی در جزیره‌ی کیش هستید، از خودروی مینی‌کوپر استفاده کنید. مینی‌کوپر سایت گردشگری کیش‌آنلاین، تنها مینی‌کوپر قابل اجاره در جزیره‌ی کیش است. بنابراین اگر رانندگی با یک خودروی مینی‌کوپر زردرنگ همیشه آرزویتان بوده، ما می‌توانیم این آرزوی شما را در کیش واقعی کنیم. برای اجاره‌ی این مینی‌کوپر زیبا تنها کافی است که برای هر 24 ساعت 900 هزار تومان خرج کنید.

نیسان ایکستریل: دست شما برای اجاره‌ی خودرو در کیش باز است. خودروهای مختلف با مدل‌ها و امکانات منحصربه‌فرد در نمایشگاه مجازی کیش‌آنلاین پیشِ روی شما هستند تا هر خودرویی که دوست دارید را انتخاب کنید و از رانندگی در کیش لذت ببرید. شما می‌توانید برای اجاره‌ی ماشین در کیش خودروی نیسان ایکستریل را با پرداخت 650 هزار تومان برای هر 24 ساعت در اختیار بگیرید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

تویوتا کمری: یکی دیگر از خودروهایی که می‌توانید در نمایشگاه مجازی اجاره‌ی خودرو در کیش ببینید، خودروی بی‌نظیر تویوتا کمری است. برای در اختیار گرفتن این خودرو فقط کافی است به‌ازای هر 24 ساعت 450 هزار تومان پرداخت کنید.

سورنتو: اگر هم نمی‌خواهید برای مدت اقامتتان در جزیره‌ی کیش، پول زیادی برای اجاره‌ی ماشین در کیش خرج کنید، می‌توانید یک خودروی ارزان‌تر مانند سورنتو را تهیه کنید. هزینه‌ی اجاره‌ی سورنتو برای هر 24 ساعت در جزیره‌ی کیش تنها 700 هزار تومان است و حتی می‌توانید برای چندین روز آن را رزرو کنید.

النترا: اگر با خودروی النترا آشنایید و می‌خواهید در مدت اقامت خود در کیش از آن به‌عنوان خودروی شخصی خود استفاده کنید، می‌توانید از طریق سایت کیش‌آنلاین با پرداخت 400 هزار تومان برای هر 24 ساعت آن را در اختیار بگیرید.

توجه کنید که در زمان رزرو النترا می‌توانید اتاق‌های 2011 تا 2013 این خودرو را بنا به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید تا کیش‌آنلاین خودرو را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد.

بی‌ ام دبلیو ایکس 6: خودروی BMW X6 نیز یکی دیگر از بهترین خودروهایی است که شما با استفاده از طرح اجاره‌ی ماشین در کیش، اجاره کنید و در مدت اقامتتان در کیش، مالک آن شوید. این خودروی لوکس که یکی از بهترین خودروهای بازارهای جهانی است با پرداخته چهار میلیون تومان به‌ازای 24 ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا علاوه بر لذت راندن BMW X6 دغدغه‌ای برای جابه‌جایی در جزیره‌ی زیبای کیش نداشته باشید.

پورشه پانامرا: آیا می‌خواهید در کیش، تجربه‌ی رانندگی با یک خودروی مد روز و تراز اول را تجربه کنید؟ ما در کیش‌آنلاین به شما کمک می‌کنیم تا برای اجاره‌ی ماشین در کیش با کمترین زحمت کارهایتان را انجام دهید. خودروی پورشه پانامرا یکی از خودروهای مخصوص ما است که رانندگی با آن در خیابان‌های جزیره آرزوی هر کسی است. برای در اختیار گرفتن پورشه می‌توانید برای هر 24 ساعت مبلغ 5 میلیون و 500 هزر تومان بپردازید و از رانندگی با این خودرو لذت ببرید.

قوانین اجاره‌ی ماشین در کیش

شما برای در اختیارگرفتن ماشین در کیش لازم است اقداماتی انجام دهید که وقت زیادی از شما نخواهند گرفت. توجه داشته باشید که برای اجاره‌‌ی ماشین در کیش همراه‌داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه‌ی رانندگی الزامی است.

شما برای اجاره‌ی ماشین در کیش لازم است مدارک خود را به شرکت رنت‌ کارکیش تحویل دهید. علاوه بر آن شرکت مربوطه برای ضمانت خودروها از شما یک فقره چک طلب خواهد کرد که باید در وجه این شرکت نوشته شود.

اگر در سفر به کیش دسته‌چک‌تان را فراموش کرده و نمی‌توانید چک صادر کنید، می‌توانید برای خودروهای سبک مبلغ سه میلیون تومان و برای خودروهای سنگین مبلغ 5 تا 7 میلون تومان را به‌عنوان وثیقه در نزد این شرکت قرار دهید.

مبلغی که به‌عنوان وثیقه قرار می‌دهید بعد از اتمام دوره‌ی اجاره‌ی خودرو به‌شما بازگردانده می‌شود.

توجه داشته باشید که مبلغ 300 هزار تومان نیز برای جریمه‌های رانندگی احتمالی باید به این شرکت بپردازید و پس از اتمام دوره‌ی اجاره‌ی ماشین در کیش، اگر خودروی مذکور خلافی نداشته باشد، مبلغ موردنظر به‌علاوه‌ی وثیقه یا چک به شما بازگردانده می‌شود.

البته با توجه به آنکه قوانین رانندگی در جزیره‌ی کیش بسیار حائز اهمیت هستند و دوربین‌های کنترل در اغلب نقاط جزیره نصب شده‌اند، بهتر است در مدت اقامت در کیش حداکثر توجه را به قوانین رانندگی داشته باشید.

اجاره‌ی لیموزین در جزیره‌ی کیش

اگر می‌خواهید، دوست، همسر یا سایر اعضای خانواده‌تان را در کیش سوپرایز کنید، ما می‌توانید با یک دستگاه لیموزین و البته به‌همراه دسته‌گل و کیک در فرودگاه بزرگ جزیره‌ی کیش منتظر شما باشیم. اجاره‌ی لیموزین علاوه بر امکاناتی است که شما برای اجاره‌ی ماشین در کیش می‌توانید دریافت کنید.

شما می‌توانید در منوی خدمات ویژه‌ی سایت کیش‌آنلاین، خودروی لیموزین را برای 1 تا 6 نفر رزرو کنید و با استفاده از یکی از چهار سرویس زیر، ساعات استفاده از خودروی لیموزین را مشخص کنید.

سرویس اول: اگر تنها مایلید ما مسیر رفت شما را ترنسفر کنیم می‌توانید تنها با پرداخت یک میلیون و 550 هزار تومان این خدمت را از ما بخواهید.

سرویس دوم: درصورتی که مایل به ترنسفر رفت‌وبرگشت هستید، دو میلیون و 250 هزار تومان خرج روی دست شما می‌گذارد اما می‌توانید از کیفیت خدمات ما مزمئن باشید.

سرویس سوم: اگر هم می‌خواهید یک ساعت خودروی لیموزین را در اختیار داشته باشید، می‌توانید تنها با پرداخت دو میلیون تومان این خدمت را از ما بخواهید.

سرویس چهارم: و در نهایت برای دراختیار گرفتن دو ساعت این خودرو، فقط کافی است مبلغ سه میلیون و 900 هزار تومان را پرداخت کنید.

علاوه بر خدمات مذکور، شما می‌توانید از ما درخواست دسته‌گل در انواع مختلف، کیک تولد و تزئین اتاق خواب کنید. ما همانطور که مدنظر شماست، روزهایی رویایی را در جزیره‌ی کیش برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

یک جشن تولد یا سالگرد ازدواج رویایی وقتی در جزیره‌ی کیش برگزار می‌شود، می‌تواند با استقبال یک دستگاه خوروی لیموزین از شما، رویایی‌تر شود. خاطره‌ی این جشن تولد یا جشن ازدواج اگر با فیلمبرداری و عکسبرداری ثبت شود، شما می‌توانید آن را برای فرزندان و دوستانتان پخش کنید.

اجاره‌ی موتور در کیش

برای گشتن در طول جزیره‌ی کیش، استفاده از هر وسیله‌ی نقلیه‌ای لذت خاص خود را دارد. اگر دلتان می‌خواهد علاوه بر اجاره‌ی ماشین در کیش از سایر وسایل نقلیه نیز استفاده کنید، ما این امکان را هم برای شما فراهم کرده‌ایم. استفاده از وسایل نقلیه‌ی سواری مثل موتور و دوچرخه نیز می‌تواند تجربه‌‌ای بسیار کم‌نظیر برای افرادی باشد که قرار است تعطیلات یا اوقات فراغت خود را در جزیره‌ی کیش سپری کنند.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات اجاره‌ی موتور برقی در کیش، انواع موتورهای برقی را ببینید و یکی از انواع آن را برای مدت اقامت خود در جزیره رزرو کنید. همچنین اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید و مایلید صبح‌هایتان را با دوچرخه‌سواری در جزیره آغاز کنید، کیش‌آنلاین برای این نیاز شما نیز، خدمات قابل توجهی تدارک دیده است. اجاره‌ی دوچرخه برقی در کیش و بااستفاده از خدمات کیش‌آنلاین درست مانند اجاره‌ی ماشین در کیش قابل انجام است و به‌سادگی می‌توانید در روزهای اقامتتان صاحب یک دوچرخه‌ی زیبا شوید.

بسیاری از کسانی که به جزیره‌ی کیش می‌آیند یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفرشان را دوچرخه‌سواری در جزیره زیر آفتاب طلایی خلیج فارس می‌دانند.

اجاره‌ی ون در کیش

اگر هم برای سفر به کیش برنامه‌ای پرتعداد دارید و می‌خواهید با چندین خانواده یا تعداد زیادی از دوستانتان به جزیره‌ی زیبای کیش سفر کنید، ما می‌توانیم یک خودروی ون را در اختیار شما قرار دهیم تا به‌وسیله‌ی آن از جاذبه‌های گردشگری جزیره‌ی کیش بازدید کنید.

لذت یک سفر جمعی به‌همراه خانواده و دوستانتان، همراه با ون‌سواری در جزیره‌ی کیش، برایتان یک لذت جمعی و فراموش‌نشدنی به ارمغان می‌آورد که فراموشش نخواهید کرد. کیش‌آنلاین علاوه بر امکانات اجاره‌ی ماشین در کیش، می‌تواند برای اجاره‌ی ون و خودروهای پرظرفیت نیز پشتیبان شما باشد.

درصورتی که در یک تور پرجمعیت خانوادگی یا دوستانه به جزیره‌ی کیش آمده‌اید و می‌خواهید جاذبه‌های گردشگری این جزیره را ببینید، رفت‌وآمد شما ممکن است به مسئله‌ای مشکل‌ساز تبدیل شود. شما می‌توانید با اجاره‌ی یک خودروی ون در سرویسِ «اجاره‌ی ماشین در کیش» نگرانی‌تان را از این بابت رفع کنید و خود راننده‌ی کاروان دوستان و خانواده‌تان شوید.

بدون شک اجاره‌ی خودرو در کیش و رانندگی با یک دستگاه خودروی ون درحالی که دوستان و خانواده‌تان هم در این خودرو هستند می‌تواند خاطراتی به‌یادماندنی برای تمام افراد حاضر در جمع به ارمغان بیاورد.

تور کیش

همیشه نیازی نیست برای سفرکردن به کیش خودتان برنامه‌ریزی کنید و دغدغه‌ی محل اقامت و پذیرایی داشته باشید. تورهای گردشگری کیش باخدمات بسیار حرفه‌ای خود در اختیار شما هستند تا فقط نیاز باشد نوع خدمات موردنظرتان را انتخاب کنید و سپس همه‌چیز را به‌عهده‌ی تور بگذارید.

شما می‌توانید در سایت کیش‌آنلاین انواع تورهای مختلف را با قیمت‌های متفاوت مشاهده کنید و به انتخاب خود یکی را برگزینید.

تورهای گردشگری به جزیره‌ی کیش در همه‌ی مواقع سال برخوردار است و درصورتی که محدودیت‌های حاصل از بیماری کرونا در نظر نگیریم، شما در هر فصلی از سال می‌توانید از خدمات تورهای تفریحی به کیش استفاده کنید. تورهایی متفاوت و منحصربه‌فرد که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند و خدماتی که ارائه می‌دهند، منطبق بر سلیقه و انتخاب شما است. در سایت کیش‌آنلاین می‌توانید از انواع تورهای زیر بهره‌مند شوید:

تورهای ارزان به کیش: در بسیاری از مواقع، افراد مختلف ممکن است هوس سفر کرده باشند و بخواهند اوقات فراغتشان را در مکانی تفریحی بگذرانند. با وجود این شرایط، ممکن است در بسیاری از مواقع سال، مبلغ کافی برای سفر را در اختیار نداشته باشید.

با مراجعه به سربرگ «تور» در سایت کیش‌آنلاین می‌توانید لیست تورهای ارزان به جزیره‌ی کیش را مشاهده کنید. تورهای اقتصادی یا همان تورهای ارزان از اغلب مراکز استان‌های کشور به مقصد کیش انجام می‌شوند و به‌دلیل درجه‌بندی خدماتشان قیمت منطقی‌تری دارند.

قیمت منطقی‌تر این تورها به‌معنی بی‌کیفیت‌ بودن آن‌ها نیست بلکه درجه‌بندی خدمات ارائه‌شده در آن‌ها، پایین‌تر است و برای اقتصادی‌شدن تور از بسیاری از امکانات اضافی صرف‌ِ نظر شده است.

تورهای لحظه‌آخری کیش از شهرهای مختلف: تورهای لحظه‌آخری کیش به تورهایی گفته می‌شود که به دلایل مختلف ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده است و شرکت‌های هواپیمایی ترجیح می‌دهند با پایین‌آوردن قیمت، ظرفیت تور خود را تکمیل کنند.

اگر به‌صورت پیوسته سایت کیش‌آنلاین را دنبال کنید و البته همزمان آمادگی سفرهای ناگهانی به کیش را هم داشته باشید، به‌سادگی می‌توانید بااستفاده از تورهای لحظه‌آخری، یک سفر لذت‌بخش به کیش داشته باشید.

تور لحظه‌آخری کیش نیز از شهرهای مختلف قابل رزرو است و مهم نیست که در کجای ایران ساکنید؛ از هر شهری می‌توانید این تورها را پیدا کنید.

به‌طور معمول قیمت تورهای لحظه‌آخری بسیار پایین‌تر از قیمت تورهای عادی است و برای کسانی که پس‌انداز زیادی برای سفر کنار نگذاشته‌اند، یک انتخاب بسیار خوب است.

تور خارجی: در سایت کیش‌آنلاین امکان رزرو تورهای مختلف به بیش از ده کشور دنیا فراهم شده است. همچنین شما می‌توانید با انتخاب تورهای ترکیبی از چندین کشور مختلف در قاره‌های مختلف دیدن کنید و یا در یک کشور، از چندین شهر بازدید کنید.

بلیت کنسرت در کیش

جزیره‌ی کیش همواره یکی از مکان‌هایی بوده است که خوانندگان مختلف برای برگزاری کنسرت در آن بسیار مشتاق‌اند. کنسرت‌هایی که در چزیره‌ی کیش برگزار می‌شوند به‌دلیل حال‌وهوای جزیره و زیبایی آن معمولا در ذهن مخاطبان موسیقی می‌ماند.

اگر شما هم دوست دارید در جریان سفر به جزیره‌ی زیبای کیش، از موسیقی زنده لذت ببرید و بلیت کنسرت در کیش را تهیه کنید، کیش‌آنلاین این امکان را هم برای شما فراهم کرده است.

خرید بلیت کنسرت در کیش بسیار ساده است و مسافران این جزیره‌ی زیبا می‌توانند به‌سادگی از سایت کیش‌انلاین اقدام به خرید بلیت کنند. قیمت بلیت کنسرت در کیش هم تفاوت چندانی با قیمت بلیت در سایر شهرهای ایران ندارد و می‌توانید مطمئن باشید که برای خرید بلیت کنسرت نیاز به هزینه‌ی بسیار زیادی نیست.

اگرچه بیشتر از یک سال است که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا تورها و سفرهای مختلف به جزیره‌ی کیش کم‌رونق شده‌اند اما شما می‌توانید پس از اطلاع از شرایط بیماری در کشور، لیست کنسرت‌ها در کیش را مشاهده و برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید.

اجاره‌ی قایق در کیش

سفر به جزیره‌ای که در احاطه‌ی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس قرار گرفته است، زمانی لذت‌بخش‌تر می‌شود که بدانید می‌توان بااستفاده از خدمات اجاره‌ی قایق در کیش و با استفاده سایت کیش‌آنلاین قایق‌های اختصاصی خود را رزرو کنید و از قایق‌سواری در آب‌های خلیج فارس لذت ببرید.

با استفاده از خدمات کیش‌آنلاین شما به‌راحتی می‌توانید علاوه بر اجاره‌ی قایق در کیش، از خدماتی مثل اجاره‌ی یات در کیش، اجاره‌ی قایق خصوصی در کیش و اجاره‌ی کشتی خصوصی در کیش نیز استفاده کنید.

کشتی‌های خصوصی یا همان یات‌ها در کیش به‌راحتی قابل دسترسی‌اند و شما می‌توانید علاوه بر اجاره‌ی ماشین در کیش از یات‌ها نیز استفاده کنید و یک سفر چندساعته‌ی جذاب را در آب‌های خلیج فارس تجربه کنید.

شما می‌توانید در سایت کیش‌آنلاین انواع مختلف سرویس‌های اجاره‌ی قایق را مشاهده کرده و با توجه به نیازتان یکی را انتخاب کنید.

تور دریایی VIP با قایق Stingray: شما با استفاده‌ از سرویس اجاره‌ی قایق در کیش می‌توانید قایق stingray را رزرو کنید. شما با انتخاب این قایق می‌توانید از خدماتی همچون گشت دریایی، ماهی‌گیری با تفنگ، شنا و فری‌دایو و همچنین پذیرایی برخوردار شوید.

شما همچنین با اجاره‌ی این قایق در کیش می‌توانید از یک کلیپ زیبا و رایگان از لحظات قایق‌سواری خود به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

تور ویژه‌ی دریایی: شما با استفاده از تور ویژه‌ی دریایی همراه با تشریفات می‌توانید از تمام خدمات سرویس stingray بهره‌مند شوید و علاوه بر آن ترابری شما در کیش هم به‌وسیله‌ی یک دستگاه خودروی لیموزین انجام شود.

تور دریایی و ماهیگیری VIP در کیش: در این سرویس از قایق پیشرفته‌ی Merry fisher marlin 695 استفاده می‌شود. شما می‌توانید سوار بر این قایق زیبا و پیشرفته در تور دریایی ویژه‌ی ماهیگیری شرکت کنید و سه ساعت در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس ماهیگیری کنید.

این سرویس سایت کیش‌آنلاین همراه با پذیرایی است و از شما به‌وسیله‌ی مواد غذایی باکیفیت پذیرایی خواهد شد. همچنین در این سرویس مربیان حرفه‌ای ماهیگیری به شما روش صحیح ماهیگیری در دریا را خواهند آموخت تا علاوه بر سفری لذت‌بخش، سفری پر از تجربه‌های جدید نیز داشته باشید.

تور تفریحی دریایی VIP: این سرویس اجاره‌ی قایق در کیش با استفاده از قایق Sylvan 2019 انجام می‌شود و می‌توانید برای برگزاری جشن تولد یا مراسم‌های خاص، این قایق را با دیزاین موردنظرتان در اختیار بگیرید.

برگزاری مراسم‌های خانوادگی و دوستانه‌ی شما در قایق Sylvan 2019 می‌تواند به یکی از بهترین خاطرات شما تبدیل شود. تولدگرفتن روی آب و سفر در دریای خلیج‌فارس رویایی است که به‌راحتی با کیش‌آنلاین قابل دستیابی است.

بلیت لحظه‌آخری کیش

سفر با هواپیما به جزیره‌ی کیش، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به این جزیره‌ی زیباست. شما علاوه بر آنکه می‌توانید همیشه از بلیت‌های استاندارد کیش بهره‌مند شوید و با قیمت عادی آن‌ها را خریداری کنید، می‌توانید از خدمات بلیط لحظه‌آخری کیش هم بهره‌مند شوید. بلیط کیش معمولا از تمام شهرهای مهم ایران قابل خریداری است.

قیمت بلیط کیش بسته به آنکه پرواز کیش با چه مدلی از هواپیما صورت بگیرد یا از مبدا کدام شهر انجام شود، متفاوت است. با این وجود بلیط لحظه‌آخری هواپیمای کیش را می‌توانید در سایت کیش‌آنلاین و با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت معمول آن خریداری کنید و از یک پرواز کم‌هزینه لذت ببرید.

بلیت پروازهای لحظه‌آخری به‌دلیل آنکه تمام ظرفیتشان تکمیل نشده است، از طرف شرکت‌های هواپیمایی حراج می‌شوند تا ظرفیت باقیمانده‌ی پروازها هم حتی با قیمت بسیار پایین‌تر پر شود.

درباره‌ی کیش‌آنلاین

کیش‌آنلاین به‌عنوان یک سایت ارائه‌دهنده‌ی خدمات گردشگری که اغلب فعالیتش در حوزه‌ی خدمات گردشگری در جزیره‌ی کیش است، می‌تواند تمام خدماتی که شما در طول سفر نیاز دارید را برایتان فراهم کند.

کیش‌آنلاین با قابلیت رزرو هتل، سوئیت، بلیت هواپیما و همچنین رزرو خودروی سواری و تشریفاتی فعال است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات کیش‌آنلاین در جزیره‌ی کیش از خدمات قایق‌ها و دوچرخه‌های موتوری استفاده کنید.

اجاره‌ی ماشین در کیش یکی از محبوب‌ترین خدمات کیش‌آنلاین است و شما می‌توانید با اجاره‌ی ماشین در کیش به تجربیات رانندگی خود بیفزایید و لحظاتی مثال‌زدنی را برای خود خلق کنید.

علاوه بر این کیش‌آنلاین می‌تواند در زمینه‌ی رزرو بلیت برنامه‌های فرهنگی مثل کنسرت‌ها نیز به شما خدمات ارائه کند. همه‌ساله کنسرت‌های بسیاری در جزیره‌ی کیش برگزار می‌شوند و شما می‌توانید باتوجه به علاقه‌ی خود نسبت به تهیه‌ی بلیت در سایت کیش‌آنلاین اقدام کنید.

اگر بعد از مدت‌ها هوس سفر کرده‌اید و دوست دارید به جزیره‌ی کیش سفر کنید، ما در سایت کیش‌آنلاین به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید اقامت راحتی در جزیره‌ی کیش داشته باشید.

شما می‌توانید در اوقات فراغت خود، جزیره‌ی کیش را با خودروهای آخرین قیمت بگردید و هم از دیدن جاذبه‌های جزیره‌ی زیبای کیش لذت ببرید و هم لذت رانندگی با یک خودروی لوکس را بچشید. برای اینکه بدانید چگونه باید در جزیره‌ی کیش خودروهای روز دنیا را اجاره کنید، با ما همراه باشید.

اجاره‌ی ماشین هفت‌نفره در کیش

جزیره‌ی کیش، جزیره‌ی تفریح‌های جمعی است. اگر با دوستان یا خانواده‌تان به نگین آب‌های خلیج فارس سفر کرده‌اید و قصد دارید با یک ماشین هفت‌نفره و آخرین سیستم، سرتاسر جزیره را بگردید، می‌توانید به کیش آنلاین اعتماد کنید و به‌راحتی مراحل اجاره‌ی ماشین در کیش را انجام دهید.

بسیاری از افرادی که به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنند ممکن است در فصل گرما نسبت به گرمای جزیره حساسیت داشته باشند و نتوانند از هتلشان برای دیدن جاذبه‌های کیش بیرون بیایند. اجاره‌کردن یک خودروی آخرین سیستم با تمام امکانات مورد نیاز می‌تواند در تمام مدت اقامت شما، همپای شما باشد و با سیستم سرمایش پیشرفته‌اش، مانع از آزار شما شود.

شما با استفاده از خدمات کیش‌انلاین می‌توانید به‌سادگی از اجاره‌ی ماشین در کیش لذت ببرید. خودروهایی که در کیش‌آنلاین قابل اجاره‌دادن هستند، شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.

کادیلاک اسکالید: اگر با خانواده یا دوستانتان به کیش آمده‌اید، می‌توانید با پرداخت تنها 2 میلیون و پانصد هزار تومان برای 24 ساعت یک خودروی کادیلاک اسکالید را اجاره کنید و از اجاره‌ی ماشین در کیش لذت ببرید. این خودروی لوکس وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسبی برای کیش‌گردی شما و عزیزانتان است.

مازراتی گرن توریسمو: گشتن با یک خودروی سانروف در جزیره‌ی کیش نیز یکی از لذت‌هایی است که معمولا برای بسیاری از مسافران محبوب است. شما می‌توانید پس از اقامت در جزیره‌ی کیش خودروی مازارتی گرن توریسمو را برای مدت یک روز یا چند روز اجاره کنید. شما باید برای هر 24 ساعت اجاره‌ی مازراتی گرن توریسمو مبلغ 4 میلیون تومان بپردازید و از مزایای سرویس اجاره‌ی ماشین در کیش ما لذت ببرید.

مینی کوپر: ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به‌دنبال رانندگی با یک خودروی استثنایی در جزیره‌ی کیش هستید، از خودروی مینی‌کوپر استفاده کنید. مینی‌کوپر سایت گردشگری کیش‌آنلاین، تنها مینی‌کوپر قابل اجاره در جزیره‌ی کیش است. بنابراین اگر رانندگی با یک خودروی مینی‌کوپر زردرنگ همیشه آرزویتان بوده، ما می‌توانیم این آرزوی شما را در کیش واقعی کنیم. برای اجاره‌ی این مینی‌کوپر زیبا تنها کافی است که برای هر 24 ساعت 900 هزار تومان خرج کنید.

نیسان ایکستریل: دست شما برای اجاره‌ی خودرو در کیش باز است. خودروهای مختلف با مدل‌ها و امکانات منحصربه‌فرد در نمایشگاه مجازی کیش‌آنلاین پیشِ روی شما هستند تا هر خودرویی که دوست دارید را انتخاب کنید و از رانندگی در کیش لذت ببرید. شما می‌توانید برای اجاره‌ی ماشین در کیش خودروی نیسان ایکستریل را با پرداخت 650 هزار تومان برای هر 24 ساعت در اختیار بگیرید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

تویوتا کمری: یکی دیگر از خودروهایی که می‌توانید در نمایشگاه مجازی اجاره‌ی خودرو در کیش ببینید، خودروی بی‌نظیر تویوتا کمری است. برای در اختیار گرفتن این خودرو فقط کافی است به‌ازای هر 24 ساعت 450 هزار تومان پرداخت کنید.

سورنتو: اگر هم نمی‌خواهید برای مدت اقامتتان در جزیره‌ی کیش، پول زیادی برای اجاره‌ی ماشین در کیش خرج کنید، می‌توانید یک خودروی ارزان‌تر مانند سورنتو را تهیه کنید. هزینه‌ی اجاره‌ی سورنتو برای هر 24 ساعت در جزیره‌ی کیش تنها 700 هزار تومان است و حتی می‌توانید برای چندین روز آن را رزرو کنید.

النترا: اگر با خودروی النترا آشنایید و می‌خواهید در مدت اقامت خود در کیش از آن به‌عنوان خودروی شخصی خود استفاده کنید، می‌توانید از طریق سایت کیش‌آنلاین با پرداخت 400 هزار تومان برای هر 24 ساعت آن را در اختیار بگیرید.

توجه کنید که در زمان رزرو النترا می‌توانید اتاق‌های 2011 تا 2013 این خودرو را بنا به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید تا کیش‌آنلاین خودرو را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد.

بی‌ ام دبلیو ایکس 6: خودروی BMW X6 نیز یکی دیگر از بهترین خودروهایی است که شما با استفاده از طرح اجاره‌ی ماشین در کیش، اجاره کنید و در مدت اقامتتان در کیش، مالک آن شوید. این خودروی لوکس که یکی از بهترین خودروهای بازارهای جهانی است با پرداخته چهار میلیون تومان به‌ازای 24 ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا علاوه بر لذت راندن BMW X6 دغدغه‌ای برای جابه‌جایی در جزیره‌ی زیبای کیش نداشته باشید.

پورشه پانامرا: آیا می‌خواهید در کیش، تجربه‌ی رانندگی با یک خودروی مد روز و تراز اول را تجربه کنید؟ ما در کیش‌آنلاین به شما کمک می‌کنیم تا برای اجاره‌ی ماشین در کیش با کمترین زحمت کارهایتان را انجام دهید. خودروی پورشه پانامرا یکی از خودروهای مخصوص ما است که رانندگی با آن در خیابان‌های جزیره آرزوی هر کسی است. برای در اختیار گرفتن پورشه می‌توانید برای هر 24 ساعت مبلغ 5 میلیون و 500 هزر تومان بپردازید و از رانندگی با این خودرو لذت ببرید.

قوانین اجاره‌ی ماشین در کیش

شما برای در اختیارگرفتن ماشین در کیش لازم است اقداماتی انجام دهید که وقت زیادی از شما نخواهند گرفت. توجه داشته باشید که برای اجاره‌‌ی ماشین در کیش همراه‌داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه‌ی رانندگی الزامی است.

شما برای اجاره‌ی ماشین در کیش لازم است مدارک خود را به شرکت رنت‌ کارکیش تحویل دهید. علاوه بر آن شرکت مربوطه برای ضمانت خودروها از شما یک فقره چک طلب خواهد کرد که باید در وجه این شرکت نوشته شود.

اگر در سفر به کیش دسته‌چک‌تان را فراموش کرده و نمی‌توانید چک صادر کنید، می‌توانید برای خودروهای سبک مبلغ سه میلیون تومان و برای خودروهای سنگین مبلغ 5 تا 7 میلون تومان را به‌عنوان وثیقه در نزد این شرکت قرار دهید.

مبلغی که به‌عنوان وثیقه قرار می‌دهید بعد از اتمام دوره‌ی اجاره‌ی خودرو به‌شما بازگردانده می‌شود.

توجه داشته باشید که مبلغ 300 هزار تومان نیز برای جریمه‌های رانندگی احتمالی باید به این شرکت بپردازید و پس از اتمام دوره‌ی اجاره‌ی ماشین در کیش، اگر خودروی مذکور خلافی نداشته باشد، مبلغ موردنظر به‌علاوه‌ی وثیقه یا چک به شما بازگردانده می‌شود.

البته با توجه به آنکه قوانین رانندگی در جزیره‌ی کیش بسیار حائز اهمیت هستند و دوربین‌های کنترل در اغلب نقاط جزیره نصب شده‌اند، بهتر است در مدت اقامت در کیش حداکثر توجه را به قوانین رانندگی داشته باشید.

اجاره‌ی لیموزین در جزیره‌ی کیش

اگر می‌خواهید، دوست، همسر یا سایر اعضای خانواده‌تان را در کیش سوپرایز کنید، ما می‌توانید با یک دستگاه لیموزین و البته به‌همراه دسته‌گل و کیک در فرودگاه بزرگ جزیره‌ی کیش منتظر شما باشیم. اجاره‌ی لیموزین علاوه بر امکاناتی است که شما برای اجاره‌ی ماشین در کیش می‌توانید دریافت کنید.

شما می‌توانید در منوی خدمات ویژه‌ی سایت کیش‌آنلاین، خودروی لیموزین را برای 1 تا 6 نفر رزرو کنید و با استفاده از یکی از چهار سرویس زیر، ساعات استفاده از خودروی لیموزین را مشخص کنید.

سرویس اول: اگر تنها مایلید ما مسیر رفت شما را ترنسفر کنیم می‌توانید تنها با پرداخت یک میلیون و 550 هزار تومان این خدمت را از ما بخواهید.

سرویس دوم: درصورتی که مایل به ترنسفر رفت‌وبرگشت هستید، دو میلیون و 250 هزار تومان خرج روی دست شما می‌گذارد اما می‌توانید از کیفیت خدمات ما مزمئن باشید.

سرویس سوم: اگر هم می‌خواهید یک ساعت خودروی لیموزین را در اختیار داشته باشید، می‌توانید تنها با پرداخت دو میلیون تومان این خدمت را از ما بخواهید.

سرویس چهارم: و در نهایت برای دراختیار گرفتن دو ساعت این خودرو، فقط کافی است مبلغ سه میلیون و 900 هزار تومان را پرداخت کنید.

علاوه بر خدمات مذکور، شما می‌توانید از ما درخواست دسته‌گل در انواع مختلف، کیک تولد و تزئین اتاق خواب کنید. ما همانطور که مدنظر شماست، روزهایی رویایی را در جزیره‌ی کیش برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

یک جشن تولد یا سالگرد ازدواج رویایی وقتی در جزیره‌ی کیش برگزار می‌شود، می‌تواند با استقبال یک دستگاه خوروی لیموزین از شما، رویایی‌تر شود. خاطره‌ی این جشن تولد یا جشن ازدواج اگر با فیلمبرداری و عکسبرداری ثبت شود، شما می‌توانید آن را برای فرزندان و دوستانتان پخش کنید.

اجاره‌ی موتور در کیش

برای گشتن در طول جزیره‌ی کیش، استفاده از هر وسیله‌ی نقلیه‌ای لذت خاص خود را دارد. اگر دلتان می‌خواهد علاوه بر اجاره‌ی ماشین در کیش از سایر وسایل نقلیه نیز استفاده کنید، ما این امکان را هم برای شما فراهم کرده‌ایم. استفاده از وسایل نقلیه‌ی سواری مثل موتور و دوچرخه نیز می‌تواند تجربه‌‌ای بسیار کم‌نظیر برای افرادی باشد که قرار است تعطیلات یا اوقات فراغت خود را در جزیره‌ی کیش سپری کنند.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات اجاره‌ی موتور برقی در کیش، انواع موتورهای برقی را ببینید و یکی از انواع آن را برای مدت اقامت خود در جزیره رزرو کنید. همچنین اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید و مایلید صبح‌هایتان را با دوچرخه‌سواری در جزیره آغاز کنید، کیش‌آنلاین برای این نیاز شما نیز، خدمات قابل توجهی تدارک دیده است. اجاره‌ی دوچرخه برقی در کیش و بااستفاده از خدمات کیش‌آنلاین درست مانند اجاره‌ی ماشین در کیش قابل انجام است و به‌سادگی می‌توانید در روزهای اقامتتان صاحب یک دوچرخه‌ی زیبا شوید.

بسیاری از کسانی که به جزیره‌ی کیش می‌آیند یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفرشان را دوچرخه‌سواری در جزیره زیر آفتاب طلایی خلیج فارس می‌دانند.

اجاره‌ی ون در کیش

اگر هم برای سفر به کیش برنامه‌ای پرتعداد دارید و می‌خواهید با چندین خانواده یا تعداد زیادی از دوستانتان به جزیره‌ی زیبای کیش سفر کنید، ما می‌توانیم یک خودروی ون را در اختیار شما قرار دهیم تا به‌وسیله‌ی آن از جاذبه‌های گردشگری جزیره‌ی کیش بازدید کنید.

لذت یک سفر جمعی به‌همراه خانواده و دوستانتان، همراه با ون‌سواری در جزیره‌ی کیش، برایتان یک لذت جمعی و فراموش‌نشدنی به ارمغان می‌آورد که فراموشش نخواهید کرد. کیش‌آنلاین علاوه بر امکانات اجاره‌ی ماشین در کیش، می‌تواند برای اجاره‌ی ون و خودروهای پرظرفیت نیز پشتیبان شما باشد.

درصورتی که در یک تور پرجمعیت خانوادگی یا دوستانه به جزیره‌ی کیش آمده‌اید و می‌خواهید جاذبه‌های گردشگری این جزیره را ببینید، رفت‌وآمد شما ممکن است به مسئله‌ای مشکل‌ساز تبدیل شود. شما می‌توانید با اجاره‌ی یک خودروی ون در سرویسِ «اجاره‌ی ماشین در کیش» نگرانی‌تان را از این بابت رفع کنید و خود راننده‌ی کاروان دوستان و خانواده‌تان شوید.

بدون شک اجاره‌ی خودرو در کیش و رانندگی با یک دستگاه خودروی ون درحالی که دوستان و خانواده‌تان هم در این خودرو هستند می‌تواند خاطراتی به‌یادماندنی برای تمام افراد حاضر در جمع به ارمغان بیاورد.

تور کیش

همیشه نیازی نیست برای سفرکردن به کیش خودتان برنامه‌ریزی کنید و دغدغه‌ی محل اقامت و پذیرایی داشته باشید. تورهای گردشگری کیش باخدمات بسیار حرفه‌ای خود در اختیار شما هستند تا فقط نیاز باشد نوع خدمات موردنظرتان را انتخاب کنید و سپس همه‌چیز را به‌عهده‌ی تور بگذارید.

شما می‌توانید در سایت کیش‌آنلاین انواع تورهای مختلف را با قیمت‌های متفاوت مشاهده کنید و به انتخاب خود یکی را برگزینید.

تورهای گردشگری به جزیره‌ی کیش در همه‌ی مواقع سال برخوردار است و درصورتی که محدودیت‌های حاصل از بیماری کرونا در نظر نگیریم، شما در هر فصلی از سال می‌توانید از خدمات تورهای تفریحی به کیش استفاده کنید. تورهایی متفاوت و منحصربه‌فرد که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند و خدماتی که ارائه می‌دهند، منطبق بر سلیقه و انتخاب شما است. در سایت کیش‌آنلاین می‌توانید از انواع تورهای زیر بهره‌مند شوید:

تورهای ارزان به کیش: در بسیاری از مواقع، افراد مختلف ممکن است هوس سفر کرده باشند و بخواهند اوقات فراغتشان را در مکانی تفریحی بگذرانند. با وجود این شرایط، ممکن است در بسیاری از مواقع سال، مبلغ کافی برای سفر را در اختیار نداشته باشید.

با مراجعه به سربرگ «تور» در سایت کیش‌آنلاین می‌توانید لیست تورهای ارزان به جزیره‌ی کیش را مشاهده کنید. تورهای اقتصادی یا همان تورهای ارزان از اغلب مراکز استان‌های کشور به مقصد کیش انجام می‌شوند و به‌دلیل درجه‌بندی خدماتشان قیمت منطقی‌تری دارند.

قیمت منطقی‌تر این تورها به‌معنی بی‌کیفیت‌ بودن آن‌ها نیست بلکه درجه‌بندی خدمات ارائه‌شده در آن‌ها، پایین‌تر است و برای اقتصادی‌شدن تور از بسیاری از امکانات اضافی صرف‌ِ نظر شده است.

تورهای لحظه‌آخری کیش از شهرهای مختلف: تورهای لحظه‌آخری کیش به تورهایی گفته می‌شود که به دلایل مختلف ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده است و شرکت‌های هواپیمایی ترجیح می‌دهند با پایین‌آوردن قیمت، ظرفیت تور خود را تکمیل کنند.

اگر به‌صورت پیوسته سایت کیش‌آنلاین را دنبال کنید و البته همزمان آمادگی سفرهای ناگهانی به کیش را هم داشته باشید، به‌سادگی می‌توانید بااستفاده از تورهای لحظه‌آخری، یک سفر لذت‌بخش به کیش داشته باشید.

تور لحظه‌آخری کیش نیز از شهرهای مختلف قابل رزرو است و مهم نیست که در کجای ایران ساکنید؛ از هر شهری می‌توانید این تورها را پیدا کنید.

به‌طور معمول قیمت تورهای لحظه‌آخری بسیار پایین‌تر از قیمت تورهای عادی است و برای کسانی که پس‌انداز زیادی برای سفر کنار نگذاشته‌اند، یک انتخاب بسیار خوب است.

تور خارجی: در سایت کیش‌آنلاین امکان رزرو تورهای مختلف به بیش از ده کشور دنیا فراهم شده است. همچنین شما می‌توانید با انتخاب تورهای ترکیبی از چندین کشور مختلف در قاره‌های مختلف دیدن کنید و یا در یک کشور، از چندین شهر بازدید کنید.

بلیت کنسرت در کیش

جزیره‌ی کیش همواره یکی از مکان‌هایی بوده است که خوانندگان مختلف برای برگزاری کنسرت در آن بسیار مشتاق‌اند. کنسرت‌هایی که در چزیره‌ی کیش برگزار می‌شوند به‌دلیل حال‌وهوای جزیره و زیبایی آن معمولا در ذهن مخاطبان موسیقی می‌ماند.

اگر شما هم دوست دارید در جریان سفر به جزیره‌ی زیبای کیش، از موسیقی زنده لذت ببرید و بلیت کنسرت در کیش را تهیه کنید، کیش‌آنلاین این امکان را هم برای شما فراهم کرده است.

خرید بلیت کنسرت در کیش بسیار ساده است و مسافران این جزیره‌ی زیبا می‌توانند به‌سادگی از سایت کیش‌انلاین اقدام به خرید بلیت کنند. قیمت بلیت کنسرت در کیش هم تفاوت چندانی با قیمت بلیت در سایر شهرهای ایران ندارد و می‌توانید مطمئن باشید که برای خرید بلیت کنسرت نیاز به هزینه‌ی بسیار زیادی نیست.

اگرچه بیشتر از یک سال است که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا تورها و سفرهای مختلف به جزیره‌ی کیش کم‌رونق شده‌اند اما شما می‌توانید پس از اطلاع از شرایط بیماری در کشور، لیست کنسرت‌ها در کیش را مشاهده و برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید.

اجاره‌ی قایق در کیش

سفر به جزیره‌ای که در احاطه‌ی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس قرار گرفته است، زمانی لذت‌بخش‌تر می‌شود که بدانید می‌توان بااستفاده از خدمات اجاره‌ی قایق در کیش و با استفاده سایت کیش‌آنلاین قایق‌های اختصاصی خود را رزرو کنید و از قایق‌سواری در آب‌های خلیج فارس لذت ببرید.

با استفاده از خدمات کیش‌آنلاین شما به‌راحتی می‌توانید علاوه بر اجاره‌ی قایق در کیش، از خدماتی مثل اجاره‌ی یات در کیش، اجاره‌ی قایق خصوصی در کیش و اجاره‌ی کشتی خصوصی در کیش نیز استفاده کنید.

کشتی‌های خصوصی یا همان یات‌ها در کیش به‌راحتی قابل دسترسی‌اند و شما می‌توانید علاوه بر اجاره‌ی ماشین در کیش از یات‌ها نیز استفاده کنید و یک سفر چندساعته‌ی جذاب را در آب‌های خلیج فارس تجربه کنید.

شما می‌توانید در سایت کیش‌آنلاین انواع مختلف سرویس‌های اجاره‌ی قایق را مشاهده کرده و با توجه به نیازتان یکی را انتخاب کنید.

تور دریایی VIP با قایق Stingray: شما با استفاده‌ از سرویس اجاره‌ی قایق در کیش می‌توانید قایق stingray را رزرو کنید. شما با انتخاب این قایق می‌توانید از خدماتی همچون گشت دریایی، ماهی‌گیری با تفنگ، شنا و فری‌دایو و همچنین پذیرایی برخوردار شوید.

شما همچنین با اجاره‌ی این قایق در کیش می‌توانید از یک کلیپ زیبا و رایگان از لحظات قایق‌سواری خود به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

تور ویژه‌ی دریایی: شما با استفاده از تور ویژه‌ی دریایی همراه با تشریفات می‌توانید از تمام خدمات سرویس stingray بهره‌مند شوید و علاوه بر آن ترابری شما در کیش هم به‌وسیله‌ی یک دستگاه خودروی لیموزین انجام شود.

تور دریایی و ماهیگیری VIP در کیش: در این سرویس از قایق پیشرفته‌ی Merry fisher marlin 695 استفاده می‌شود. شما می‌توانید سوار بر این قایق زیبا و پیشرفته در تور دریایی ویژه‌ی ماهیگیری شرکت کنید و سه ساعت در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس ماهیگیری کنید.

این سرویس سایت کیش‌آنلاین همراه با پذیرایی است و از شما به‌وسیله‌ی مواد غذایی باکیفیت پذیرایی خواهد شد. همچنین در این سرویس مربیان حرفه‌ای ماهیگیری به شما روش صحیح ماهیگیری در دریا را خواهند آموخت تا علاوه بر سفری لذت‌بخش، سفری پر از تجربه‌های جدید نیز داشته باشید.

تور تفریحی دریایی VIP: این سرویس اجاره‌ی قایق در کیش با استفاده از قایق Sylvan 2019 انجام می‌شود و می‌توانید برای برگزاری جشن تولد یا مراسم‌های خاص، این قایق را با دیزاین موردنظرتان در اختیار بگیرید.

برگزاری مراسم‌های خانوادگی و دوستانه‌ی شما در قایق Sylvan 2019 می‌تواند به یکی از بهترین خاطرات شما تبدیل شود. تولدگرفتن روی آب و سفر در دریای خلیج‌فارس رویایی است که به‌راحتی با کیش‌آنلاین قابل دستیابی است.

بلیت لحظه‌آخری کیش

سفر با هواپیما به جزیره‌ی کیش، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به این جزیره‌ی زیباست. شما علاوه بر آنکه می‌توانید همیشه از بلیت‌های استاندارد کیش بهره‌مند شوید و با قیمت عادی آن‌ها را خریداری کنید، می‌توانید از خدمات بلیط لحظه‌آخری کیش هم بهره‌مند شوید. بلیط کیش معمولا از تمام شهرهای مهم ایران قابل خریداری است.

قیمت بلیط کیش بسته به آنکه پرواز کیش با چه مدلی از هواپیما صورت بگیرد یا از مبدا کدام شهر انجام شود، متفاوت است. با این وجود بلیط لحظه‌آخری هواپیمای کیش را می‌توانید در سایت کیش‌آنلاین و با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت معمول آن خریداری کنید و از یک پرواز کم‌هزینه لذت ببرید.

بلیت پروازهای لحظه‌آخری به‌دلیل آنکه تمام ظرفیتشان تکمیل نشده است، از طرف شرکت‌های هواپیمایی حراج می‌شوند تا ظرفیت باقیمانده‌ی پروازها هم حتی با قیمت بسیار پایین‌تر پر شود.

درباره‌ی کیش‌آنلاین

کیش‌آنلاین به‌عنوان یک سایت ارائه‌دهنده‌ی خدمات گردشگری که اغلب فعالیتش در حوزه‌ی خدمات گردشگری در جزیره‌ی کیش است، می‌تواند تمام خدماتی که شما در طول سفر نیاز دارید را برایتان فراهم کند.

کیش‌آنلاین با قابلیت رزرو هتل، سوئیت، بلیت هواپیما و همچنین رزرو خودروی سواری و تشریفاتی فعال است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات کیش‌آنلاین در جزیره‌ی کیش از خدمات قایق‌ها و دوچرخه‌های موتوری استفاده کنید.

اجاره‌ی ماشین در کیش یکی از محبوب‌ترین خدمات کیش‌آنلاین است و شما می‌توانید با اجاره‌ی ماشین در کیش به تجربیات رانندگی خود بیفزایید و لحظاتی مثال‌زدنی را برای خود خلق کنید.

علاوه بر این کیش‌آنلاین می‌تواند در زمینه‌ی رزرو بلیت برنامه‌های فرهنگی مثل کنسرت‌ها نیز به شما خدمات ارائه کند. همه‌ساله کنسرت‌های بسیاری در جزیره‌ی کیش برگزار می‌شوند و شما می‌توانید باتوجه به علاقه‌ی خود نسبت به تهیه‌ی بلیت در سایت کیش‌آنلاین اقدام کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 684
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 398
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 226
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1121
  • بازدید ماه : 3399
  • بازدید سال : 79325
  • بازدید کلی : 164773
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی